RETURN !

Bismillahirahmanirahim | Assalamualaikum WBT

Ya Allah, lama sangat aku tak post entry baru dalam blog ni. Sebab sebab utama, dah jarang post entry adalah kerana aku dah tamat latihan industri aku selama 3 bulan tu. Dan alhamdulillah, aku lulus dengan sempurna. Makanya, bulan April ni aku akan konvo bersama kawan kawan aku di PICC! Alhamdulillah.

Jadi, masa yang terluang semua aku isi kan dengan menonton semua drama drama korea, dan cerita cerita yang aku letak dalam waiting list (gitchew).

InshaAllah, akan mula start blogging semula lepas dah tukar wajah blog ni kepada wajah baru. Aku masih lagi mencari orang yang buat service untuk edit blog dengan harga yang berpatutan. Biasa lah, dah masuk 2018, kita mula dengan buku baru kan. Semua benda pun kena lah baru. Hehehe, jadi sebelum aku memulakan entry seterusnya dengan tips tips atau pengalaman ke apa, kena lah tukar wajah blog dulu.

Baik lah, sampai disini saja, sehingga kita berjumpa lagi ya!


Yang benar dan sebenar benarnya,
Erin.

Comments

Popular Posts